اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

شکست بسکتبالیست‌های زن از ژاپن و تایلند|ایران در قعر گروه B باقی ماند

  • کد خبر: ۶۸۵۶۱
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
شکست بسکتبالیست‌های زن از ژاپن و تایلند|ایران در قعر گروه B باقی ماند
تیم ملی بسکتبال ۳×۳ بانوان ایران با شکست برابر تایلند، به چیزی شبیه معجزه برای صعود به المپیک نیاز دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران در نخستین دیدار از رقابت‌های انتخابی ۳×۳ بین قاره‌ای المپیک توکیو امروز در گراتس اتریش به مصاف تیم ژاپن رفت و در نتیجه 22 بر 4 مقابل این تیم شکست خورد!
ایران با شادی عبدالوند، معصومه اسماعیل‌زاده و دلارام وکیلی بازی را آغاز کرد. نگین رسولی‌پور تعویض زودهنگام ایران بود.
ایران در دفاع منسجم ژاپن قادر به گل زدن نبود و نتیجه ۵- ۰ به نفع ژاپن بود که اولین دو امتیازی ایران توسط وکیلی به دست آمد. اما یاماموتو سریع پاسخ داد تا ۹ بر ۲ پیش بیفتند. بازیکنان تیم ملی بیشتر قصد داشتند با خطا ژاپنی‌ها را متوقف کنند و همین باعث شد در ۳ دقیقه آغازین ۶ خطا در مقابل یک ژاپن به ثبت برسانند.
ژاپن به راحتی ۱۵ بر ۲ پیش افتاد. بازیکنان ایران تحت فشار دفاعی بازیکنان حریف شوت‌ها و پاس‌های ناموفق داشتند. شادی عبدالوند سومین امتیاز و رسولی‌پور هم چهارمین را به دست آوردند. در نهایت ایران در ۶ دقیقه ۲۲ بر ۴ به ژاپن باخت.
در ادامه تیم ایران به مصاف تایلند رفت و در حالی که تنها یک امتیاز با پیروزی فاصله داشته ۲۱ - ۲۰ نتیجه را به تایلند واگذار کرد. تایلند بازی را بهتر شروع کرد و ۷ بر ۲ پیش افتاد. دفاع ایران ضعیف و بازیکنان تایلند خوب نفوذ کردند. ۴ دقیقه به پایان و ایران ۳ امتیاز عقب بود تا اینکه وکیلی بازی را در نتیجه ۱۸ مساوی کرد.
ایران در ۰۱:۳۳ به پایان ۱۹ بر ۱۸ پیش افتاد، اما در ۲۸ ثانیه در نتیجه ۲۰ مساوی شد و در نهایت با نتیجه ۲۱ بر ۲۰ بازی را واگذار کرد..
معصومه اسماعیل‌زاده ۸، نگین رسولی‌پور ۷ دلارام وکیلی ۴ امتیاز و و شادی عبدالوند یک امتیاز در این دیدار برای تیم کشورمان گرفتند.
تیم ایران فعلاً با این دو شکست از دو بازی در قعر جدول گروه B انتخابی بین قاره‌ای المپیک قرار گرفته است. به فرض پیروزی ایران در دو دیدار باقی مانده برابر تیم‌های قدرتمند اوکراین و استرالیا، باید منتظر شکست ژاپن برابر تیم‌های اوکراین و تایلند بماند. اگر هر نتیجه‌ای غیر از این نالیج رقم بخورد (به انضمام گل دیفرنس خوب ایران در این بازی‌ها!) بانوان کشورمان شانس صعود خود را روی کاغذ هم از دست می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->